Скористалися сайтом IGov – визначте якість надання електронної адмінпослуги. Відтепер на сайті можна залишити відгук та оцінити зручність сервісу за 5-бальною шкалою. У планах розробників – автоматична доставка відгуків про недоліки відповідальним держустановам. Про це повідомив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.
«Майже півтора роки тому Дніпропетровщина першою в Україні почала переводити адміністративні послуги в електронний формат. Постійно запускаємо на IGov найпопулярніші з них: від реєстрації бізнесу до виплат при народженні дитини. Нам важливо розуміти: наскільки зручні ті чи інші послуги, які є недоліки. Зворотній зв’язок відтепер отримуємо завдяки новому сервісу на IGov. На сайті з’явилися нові функції – залишити відгук та поставити оцінку», - розповів очільник області Валентин Резніченко.
Оцінити якість послуг за п’ятибальною шкалою та написати відгук можуть лише ті, хто скористався порталом. Функція доступна окремо для кожної з послуг. На сайті вже з’являються перші відгуки.
«Доступно описаний перелік документів. Все заповнила, все оплатила. Прийшла у призначений час, потрапила вчасно, в черзі не очікувала. Загалом провела в Державній міграційній службі 10 хвилин, з них 5 - готувалася фотографуватися. Сервісом дуже задоволена, оцінка 5+», - пише мешканка Дніпра Катерина, яка через IGov оформлювала закордонний паспорт.
Вказують користувачі й на недоліки, які слід виправити: «Якби ще приходило повідомлення про те, коли паспорт готовий, то можна було б ставити оцінку «відмінно», - ставить тверду «четвірку» один з користувачів сайту.
Зараз розробники порталу працюють над вдосконаленням сервісу. Невдовзі відгуки про недоліки автоматично будуть відправлятися відповідальним держустановам.
Відтепер користувачі сайту IGov можуть залишити відгук про якість отриманих адмінпослуг
|