www.vasilk-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 22 жовтня 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Васильківський район >> Новини
Розробили, протестували, поділилися з іншими регіонами країни: ДніпроОДА викладає у відкритий доступ свої ІТ-розробки, - Валентин Резніченко
Версія для друку Написати листа
Вже півроку ДніпроОДА цілодобово на зв’язку з мешканцями регіону. Разом з волонтерами «IT-руху Днiпро» облдержадміністрація розробила мобільний додаток E-contact. Він фіксує всі звернення мешканців регіону і направляє службам, які за це відповідають. Відтепер команда ДніпроОДА ділиться розробкою з іншими регіонами України. Про це повідомив очільник регіону Валентин Резніченко.


«iGov, Prozorro, Центр допомоги бійцям АТО. Це лише кілька проектів Дніпропетровської ОДА, які зараз поширені на всю країну. Розробили, протестували, поділилися з іншими регіонами України. Так працює Дніпропетровська ОДА. Продовжуємо рухатися далі. Як і обіцяли - код програми E-contact для Android викладаємо у відкритий доступ. Будь-яке місто, село, район чи область України відтепер можуть створити свій власний E-contact, не витрачаючи зусиль. Беріть, користуйтесь», - наголосив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

Завантажити код програми можна за посиланням: https://github.com/Yalantis/e-contact-android/. Наразі ІТ-волонтери продовжують працювати над додатком. Код програми під iOS буде викладений за кілька тижнів.

Мобільний додаток E-contact – це ще один канал комунікації з владою, який ефективно вирішує питання місцевого значення. Він дозволяє швидко та у будь-який час відправити звернення до влади, додавши за необхідності фотопідтвердження проблеми. Для Дніпропетровської ОДА такий канал електронного зв’язку розробили волонтери «IT-Рух Дніпро» та компанії «Yalantis».

Мобільний додаток контакт-центру облдержадміністрації мешканці Дніпропетровщини завантажують на телефон, зайшовши на iTunes або Google Play. Після реєстрації залишають своє повідомлення і прикріпляють фото. Система самостійно відправляє звернення компетентній особі. Мобільний додаток також повідомляє заявника про те, на якому етапі знаходиться розгляд звернення, коли воно буде вирішено. Географія заяв – на інтерактивній карті в контакт-центрі.

Контактний центр Дніпропетровської облдержадміністрації приймає звернення у різний спосіб.

Традиційно можна телефонувати на гарячу лінію за номером 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 1,2 тисячі дзвінків від жителів Дніпропетровщини.

Залишити звернення можна на порталі E-contact за посиланням: http://e-contact.dp.gov.ua або за допомогою мобільного додатку E-contact.







Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор



File Attachment Icon
ODA_8197.jpg